דרעי: "היישוב תל ציון מהווה פתרון מיטבי לציבור החרדי"

    יוסי אשר No Comments on דרעי: "היישוב תל ציון מהווה פתרון מיטבי לציבור החרדי"

    ביקור ממושך ורב רושם ערך שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי ביישובי המועצה האזורית מטה בנימין כאורחו של ראש המועצה מר אבי רואה

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    ביקור ממושך ורב רושם ערך שר הפנים ויו"ר ש"ס  אריה דרעי ביישובי המועצה האזורית מטה בנימין כאורחו של ראש המועצה מר אבי רואה. בסיור נטלו חלק בין היתר מנכ"לית משרד הפנים הגב' אורנה הוזמן בכור, מנכ"ל מעיין החינוך התורני חיים ביטון , מנכ״ל מועצת מטה בנימין מעוז ביגון, הנהלת היישוב תל ציון בראשות היו"ר דוד אזולאי והמנהל נחמניאל סבן ונציגי משרד הפנים.

    הביקור הרשמי נפתח באולפנת דולב שם הוצגה בפני השר ופמלייתו מצגת מרגשת על פעילות המוסד במגזר החרדי. מנהל האולפנה אילן ביטון סקר את הפעילות הענפה של המוסד בירושלים, ב״ב, מודיעין עילית וביתר עילית. השר דרעי שהתרשם מהפעילות אמר כי "לא ידעתי את היקף הפעילות של האולפנה ועל עבודת קודש שאתם עושים. זה לא רק הצלת נפשות אלא גם בניית והקמת נפשות". השר הוסיף ואמר כי בכוונתו לסייע להרחיב את הפעילות ולפתוח סניפים נוספים.

    משם המשיכה הפמלייה לעמדות תצפית מרהיבות על גוש דן ועל העיר הערבית רוואבי, שם קיבלו השר וצוותו סקירה נרחבת מנציגי המועצה המקומית.

    ישיבת עבודה מקצועית התקיימה במרכז המבקרים נחלת בנימין, וביקב פסגות כאשר בפגישה משתתפים הצוותים המקצועיים במועצה המקומית מטה בנימין ובמשרד הפנים.

    מעמד רב רושם התקיים בטקס הנחת אבן הפינה לבניין החדש של מועצת מטה בנימין. השר אריה דרעי וראש המועצה המקומית התכבדו ביציקת אבן הפינה, ונשאו דברי ברכה.

     



    0 תגובות